Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ємчик Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Ємчик Л. 
Прогностичні дослідження у підготовці кваліфікованих робітників [Електронний ресурс] / Л. Ємчик // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_7
Обгрунтовано необхідність проведення прогностичних досліджень у системі освіти, яка орієнтована на підготовку кваліфікованих робітників, здатних до адаптації за нових умов виробництва. Розглянуто види наукового прогнозування: дидактичне, міждисциплінарне дидактичне прогнозування. Виділено три стадії прогнозування: теоретична база дослідження, логічна основа отримання прогнозу, методи його роз розробки. Доведено, що результативність навчання залежить від кількості, складності та структури навчального матеріалу, прогнозів наслідків засвоєння знань, умінь і навичок.Обоснована необходимость проведения прогностических исследований в системе образования, ориентированной на подготовку квалифицированных рабочих, способных к адаптации в новых условиях производства. Рассмотрены виды научного прогнозирования: дидактическое, междисциплинарное дидактическое прогнозирование. Выделены три стадии прогнозирования: теоретическая база исследования, логическая основа получения прогноза, методы его разразработки. Доказано, что результативность обучения зависит от количества, сложности и структуры учебного материала, прогнозов последствий усвоения знаний, умений и навыков.The necessity of prognostic studies in education, which focuses on training skilled workers able to adapt to the new conditions of production. Kinds of scientific prediction: didactic, didactic interdisciplinary forecasting.
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.675 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ємчик Л. 
Дидактичні підходи до структурування змісту підручника для професійної школи [Електронний ресурс] / Л. Ємчик // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_11
Уточнено поняття "підручник", його призначення та функції. Наведено рекомендації щодо укладання підручників: єдність змістовного та процесуального компонентів, врахування вікових особливостей цільової аудиторії та сприяння посиленню мотивації. Виявлено недоліки навчальних видань з фундаментальних дисциплін для медичних навчальних закладів. Обгрунтовано використання компетентнісного підходу для розробки підручників для студентів професійної школи. Визначено закономірності структурної побудови підручника та рубрикації основного тексту. Описано підручник з дисципліни "Медична та біологічна фізика" як такий, який розкриває інтегрований зміст дисципліни. Розкрито особливості відображення цілей навчання та механізм їх деталізації в підручнику. Відображено елементи міждисциплінарного взаємопроникнення в навчальних підручниках.Уточнено понятие "учебник", его назначение и функции. Приведены рекомендации по комплектации учебников: единство содержательного и процессуального компонентов, учет возрастных особенностей целевой аудитории и содействие усилению мотивации. Выявлены недостатки учебных изданий по фундаментальным дисциплинам для медицинских учебных заведений. Обосновано использование компетентностного подхода для разработки учебников для студентов профессиональной школы. Определены закономерности структурного построения учебника и рубрикации основного текста. Описан учебник по дисциплине "Медицинская и биологическая физика" как раскрывающий интегрированное содержание дисциплины. Раскрыты особенности отражения целей обучения и механизм их детализации в учебнике. Отражены элементы междисциплинарного взаимопроникновения в учебных пособиях.Clarified are the concept of "textbook", its purpose and function. Been made are the recommendations for signing books: the unity of substantial and procedural components, taking into account age-appropriate target audience and promote the strengthening of motivation. Detected are the disadvantages of academic publications on fundamental subjects for medical schools. Grounded is the application of the competency approach for the development of textbooks for students of vocational schools. Determined are the regularities of structural construction textbooks and categorize the main text. Described is a tutorial on the subject "Medical and Biological Physics" as one that reveals the integrated maintenance of discipline. Disclosed are the features of reflect the learning objectives and mechanism of detail in the textbook. Displayed is the items interdisciplinary interpenetration in educational textbooks.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.29 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ємчик Л. 
Прогностичний підхід до формування змісту навчальних предметів у ПТНЗ [Електронний ресурс] / Л. Ємчик, У. Смолінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_9
Проаналізовано результати діагностування рівнів знань учнів зі спеціальності “Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення”і спеціальності “Слюсар із ремонту автомобілів”. Наведено статистичні показники градації рівнів знань. На констатувальному етапі дослідження проведено опитування викладачів і майстрів виробничого навчання про зміни, які вони вважають необхідними у навчально-виховному процесі. Виявлено такі результати: перегляд навчальних планів і програм з усіх дисциплін, логічне впорядкування теми, поглиблення вивчення електроніки, електротехніки, електромагнетизму, молекулярної фізики, зміна змісту предметів згідно нових версій програм. На думку авторів, прогностичні дослідження повинні проводитися безперервно, а отримана інформація повинна постійно поновлюватися з метою коригування навчально-методичної документації, в тому числі кваліфікаційних характеристик.Проанализированы результаты диагностирования уровней знаний учащихся по специальности "Оператор по обработке информации и программного обеспечения" и "Слесарь по ремонту автомобилей". Приведены статистические показатели градации уровней знаний. На констатирующем этапе исследования проведен опрос преподавателей и мастеров производственного обучения об изменениях, которые они считают необходимыми в учебно-воспитательном процессе. Выявлены следующие результаты: просмотр учебных планов и программ по всем дисциплинам, логическое упорядочение темы, углубление изучения электроники, электротехники, электромагнетизма, молекулярной физики, изменение содержания предметов согласно новых версий программ. По мнению авторов, прогностические исследования должны проводиться непрерывно, а полученная информация должна постоянно обновляться с целью коррекции учебно-методической документации, в том числе квалификационных характеристик.The rapid development of information and communication technologies, the transformation of industrial production and a permanent reduction in the time of applied knowledge amortization requires rapid adaptation of graduates in the workplace. This is possible on the basis of thorough integrated science and mathematics and professional knowledge of graduates and understanding of the need for self-improvement. The paper illustrates the use of didactic prediction to account for continuous changes in the various fields of science, technology and production for timely adjustment of educational-methodical documentation and qualification characteristics. The authors analyze the results of the study of knowledge in physics of students of specialties “Information processing and software operator” and “Car repair mechanic”.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.677 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського